Äntligen Måndag

Efter en intensiv och skön helg är det skönt att det äntligen är måndag. Jag tror att det är min favorit dag.
Och den här måndagen är extra skön. Jag har fått ansiktsbehandling på Face It by Malin. Såå skööönt. Jag somnade på bädden medan ansiktsmasken varkade. Nästen slöseri med sköna minuter. Men härligt.
Och nu är jag så len och mjuk. Tack R för födelsedagspresenten!!

Och sedan tända ljus när skymningen gått över i mörker.

November är en härlig månad. Tända ljus, lugn och ro.  

Kan eftermiddagen bli bättre än med en kopp te, tända ljus och en ny Lantliv.

Oj!!
Är det redan kväll? Skulle jag ha shellackat takvirket? Ojoj!!
Hur ska det gå med badrummet när jag fokuserar bara på Lugnt och Skönt?
Tur det blir en ny dag imorron.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0