Välkommen till Glam & Damm

Ja, det här är den första texten till min blogg. Den kommer att heta Glam & Damm eller man kanske måste skriva glamochdamm. Det ska symbolisera mitt liv just nu. Glam för roligheter, fest, glamour och allt det som kan göra livet värt att leva. Damm för.... ja som det ser ut just nu. Observera att Glam kommer före Damm!

Glam & Damm ska bli mitt första internet projekt, och jag gör det för att Julia ska kunna läsa vad jag gör medan hon är ute och Glammar i sex månader i Malaisia, Thailand och vart hon nu väljer att resa däremellan. Läs gärna hennes reseblogg Pick och Pack (mycket snyggare än min!!!!!)

Det kan också handla om mitt nya jobb. Jag har inte fått det än, så jag vet inte om det visar sig vara mest Damm (igen!) men mina förhoppningar är att det ska vara mer Glamm än i mitt förra arbete. Det verkar så än så länge.

Jag kommer att skriva om mitt hem, mitt liv, min härliga familj och mina underbara vänner. Jag kommer också skriva om det som intresserar mig; musik, böcker, inredning, trädgård, musik, mat, min hund och Hur Det Är i Världen och Hur Jag Uppfattar Det.

Så välkommen till min blogg!! Nu börjar Min resa.

/B


Kommentarer
Postat av: Rita

Vilken mysig blogg du har! Härligt avslappnande feelgood läsning! Kramis från mig! / Rita

2009-11-27 @ 09:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0