Första vattengympan

Såå skönt! Idag har jag haft den första vattengympan för i år. Det var 32 grader varmt och nya bra låtar. Helt underbart.
Då tänker jag på Julia som har 32 grader hela tiden. Mmm.

Och så har jag anmält mig och E till lördagens Lindy Hop kurs. Det ska bli sååååå roligt. Få se om vi orkar/törs prova våra färdigheter på lördag kväll.

Mer roligt är att jag har börjat titta på en Serie (en till förutom Damernas Detektivbyrå). MadMen heter den och jag är bara inne på de första avsnitten än så länge, men jag gillar det jag har sett.

Så ni förstår att jag inte gör så mycket nytta hemma. Jag har hämtat mig från chocken att börja jobba igen efter den långa julledigheten. Det händer inte mycket hemma än, eller rättare; jag gör inte så mycket. Nåja, det blir väl bättre efterhand.
Har iallafall börjat plocka bort julsakerna. Det känns lite tråkigt, för det är fortfarande så mörkt. Det får bli många värmeljus istället. Och kanske jag kan hitta några snygga ljusstakar att ha i vardagsrummet. Jag tar tacksamt emot tips på snygga i betong eller fattigmanssilver eller silver eller vita någonting. De ska se tunga ut, och vara tunga.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det jag läser "anmält mig och E till lördagens Lindy Hopp kurs"!! Vad har hänt? Vad kul -ser fram emot en uppvisning framöver.

2010-01-20 @ 11:10:56
Postat av: Julia

Vad kul med LindyHop, Lycka till :)

2010-01-20 @ 11:54:17
Postat av: Lena

Hej Barbro, Visst är det tråkigt när man har plockat bort alla tomtar och ljusstakar men tag kontakt med Katrin Gustavsson

Bergsmansgatan 42 i LUDVIKA hon gör underbara värmeljus och marchall- hållare i betong.

2010-01-21 @ 09:33:07
Postat av: jag själv

som vill tacka Lena för ett bra tips!

2010-01-21 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0